Într-o organizație Lean și având o cultură a îmbunătățirii continue, angajații sunt cel mai mare atu al tău și ar trebui să fie, de asemenea, sursa generării de noi idei de îmbunătățire. Nimeni nu cunoaște munca mai bine decât persoana care o realizează în fiecare zi. Nimeni nu are mai multă intelegere despre procesul de lucru decât acea persoană. Drept urmare, cea mai bună persoană care să sugereze idei de îmbunătățire și să le implementeze este cel ce lucrează la locul de respective de muncă.
Crează un sistem care să aducă la suprafață ideile, să le evaluați și implementați, iar cel ce a generat o idee să fie in permanență informat despre stadiul acesteia.
Identificați potențialul
Mai mult de 100 CV-uri lean în baza noastră
Citiți toate cărțile noastre despre lean, management și leadership. Cărțile sunt scrise pe baza experienței practice a liderilor de afaceri de succes.
Noua noastră carte: „SISTEMUL 5S: Implementează 5S fără consultant„.
Învățare continuă, îmbunătățire continuă, dezvoltare continuă. Ajutăm persoanele și organizațiile să învețe, să atingă excelența și să se îmbunătățească.
CITEȘTE ONLINECărți, postări blog, ...
Checklist-uri, formate, ...
Joburi personalizate