Comunicarea este esențială într-un proces de schimbare. De prea multe ori un mesaj despre schimbare este transmis într-un mod care lasă oamenii cu o mulțime de motive pentru care trebuie să se schimbe sau cum trebuie să se schimbe. Țineți minte - în momentul în care o persoană nu este cea care decide că are nevoie de o schimbare, rezistența este un răspuns normal, natural și previzibil.
Ca în orice demers nou, comunicarea este cheia, așa că trebuie să fii întotdeauna atent la mesajele pe care le transmiți. Orice spui și care va fi auzit ca „De ce ar trebui sau trebuie să te schimbi” doar va alimenta rezistența la schimbare.
În schimb, atunci când conduceți o schimbare, concentrați-vă pe argumentarea de ce schimbarea va avea un impact pozitiv și ce va face posibil pentru viitorul tuturor.
Identificați potențialul
Mai mult de 100 CV-uri lean în baza noastră
Citiți toate cărțile noastre despre lean, management și leadership. Cărțile sunt scrise pe baza experienței practice a liderilor de afaceri de succes.
Noua noastră carte: „SISTEMUL 5S: Implementează 5S fără consultant„.
Învățare continuă, îmbunătățire continuă, dezvoltare continuă. Ajutăm persoanele și organizațiile să învețe, să atingă excelența și să se îmbunătățească.
CITEȘTE ONLINECărți, postări blog, ...
Checklist-uri, formate, ...
Joburi personalizate