Articol

Lean Blitz – Faceți din satisfacția angajaților o prioritate pentru a îmbunătăți satisfacția clienților

Mai simplu spus, atunci când angajații tăi sunt fericiți, ei pot oferi servicii mai bune clienților.
Studiile au dovedit că angajații au rezultate mai bune la locurile de muncă atunci când se simt apreciați. Oferă fiecărui angajat câte un „mulțumesc” personalizat din când în când și prezintă un program de angajat al lunii, dacă nu ai deja unul.
Dacă vă puteți ajuta angajații să fie mândri de locurile lor de muncă, performanța lor în muncă se va îmbunătăți cu siguranță. Aveți grijă de proprii angajați iar aceștia vor avea grijă de clienți, așa cum a spus Sir Richard Branson acum ceva vreme in urmă.

Evaluează nivelul LEAN al companiei tale

Identificați potențialul

Vă ajutăm să înțelegeți ce trebuie făcut pentru a vă duce afacerea la următorul nivel.
EVALUARE LEAN PENTRU COMPANII
3 ani in urma
Alăturați-vă comunității de profesioniști lean

Mai mult de 100 CV-uri lean în baza noastră

CĂRȚI

Mai multe cunoștințe. Rezultate mai bune.

Citiți toate cărțile noastre despre lean, management și leadership. Cărțile sunt scrise pe baza experienței practice a liderilor de afaceri de succes.
Noua noastră carte: „SISTEMUL 5S: Implementează 5S fără consultant„.

Învățare continuă, îmbunătățire continuă, dezvoltare continuă. Ajutăm persoanele și organizațiile să învețe, să atingă excelența și să se îmbunătățească.

CITEȘTE ONLINE
Mai multe cunoștințe. Rezultate mai bune.

Subscrie

  • CITEȘTE
    CITEȘTE

    Cărți, postări blog, ...

  • DESCARCĂ
    DESCARCĂ

    Checklist-uri, formate, ...

  • PRIMEȘTE
    PRIMEȘTE

    Joburi personalizate

error: