Mai simplu spus, atunci când angajații tăi sunt fericiți, ei pot oferi servicii mai bune clienților.
Studiile au dovedit că angajații au rezultate mai bune la locurile de muncă atunci când se simt apreciați. Oferă fiecărui angajat câte un „mulțumesc” personalizat din când în când și prezintă un program de angajat al lunii, dacă nu ai deja unul.
Dacă vă puteți ajuta angajații să fie mândri de locurile lor de muncă, performanța lor în muncă se va îmbunătăți cu siguranță. Aveți grijă de proprii angajați iar aceștia vor avea grijă de clienți, așa cum a spus Sir Richard Branson acum ceva vreme in urmă.
Identificați potențialul
Mai mult de 100 CV-uri lean în baza noastră
Citiți toate cărțile noastre despre lean, management și leadership. Cărțile sunt scrise pe baza experienței practice a liderilor de afaceri de succes.
Noua noastră carte: „SISTEMUL 5S: Implementează 5S fără consultant„.
Învățare continuă, îmbunătățire continuă, dezvoltare continuă. Ajutăm persoanele și organizațiile să învețe, să atingă excelența și să se îmbunătățească.
CITEȘTE ONLINECărți, postări blog, ...
Checklist-uri, formate, ...
Joburi personalizate